2015年3月15日日曜日

AMG W463 G63L 仕様のG55L 2000Y リア廻りがスッキリバージョンへと生まれ変わりました。














AMG W463 G63L 仕様のG55L 2000Y  
リア廻りがスッキリバージョンへと生まれ変わりました。

リアをG63スムージングフラットパネル仕様へとカスタムさせました。
重たいスペアタイヤの臓物と金属ステーに金属背面化粧パネルにステンカバー、
これらの重量を空間の途中で支えるパネルへの荷重と開け閉めのストレスで、
開閉部分のスラーダーとダンパーが開け閉めの疲弊からか随分と消耗しておりました。
新しくリアドアパネルを取り寄せ金属パネルで局部を溶接でフラット仕様へカスタムです。
スペアタイヤ装着スタイルの外観上のデザインは結構気に入っていたのですが、
不必要なスペアタイヤをいつも装着スタンバイさせるのも考えもので御座います。
それなりに重量も御座いますから燃費が悪くなりますから思い切って撤去です。
スッキリとした男の背中から黒いランドセルが脱がされました。

Toshifumi  Kako  































































































































































G 63 AMG 20th Anniversary Edition G55L改の魅力。Ver-1 

Enduring great car G 63 AMG Will miss is why classical iron box to accumulate snow scene. Familiar iron safe with a long history, Rugged and simple iron box that does not change almost appearance 30 years, I was equipped with the AMG Co. torqueful V8 engine in a box of this iron Slopes of 2000-type W463 AMG G55L complete, G class of AMG, which continues to be a popular unchanged Unique Naru design that does not depend on age. Karekore ago of the former '15 AMG G55L of registration 2000 formula The NA non turbo engine I was installed Complete model.




















0 件のコメント: